Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Fredag :)

Av superryttaren - 3 maj 2013 14:41

Idag e de fredag.. så skönt :) Vet inte riktigt om jag ska ride Bea i skogen en liten sväng eller om jag bara ska skrita henne..får se va de blir! Igår red jag henne i padocken gick super! Red igenom henne och lite sånt :) Hon e såå positiv och de känns verkligen i ridningen super pigg och glad :) Sen i kväll ska vi äta, men vet inte vad kasnke grillat...om pappa får bestäma ;) I morgon så är det fixardag nere på ridhuset ska ner en sväng och ja! Sen så blir de att åka och kolla på lille valp som kommer om två veckor idag :D Ha de bra, så hörs vi!


XoXo

Clara N

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av superryttaren - 1 augusti 2013 07:54


Packat och klart.. Skulle behöva ha 3 sadelskåp till om ja skulle få platts ;) hur mycket saker som hälst ju allt från borstar, gummiband till sadlel, schabrak, träns, hoppgjord. Ja allt känns som om jag tar med mig hela stallet :O Vet inte riktigt...

Av superryttaren - 30 juli 2013 14:12

På torsdag så rullar släppet mot Vimmerby med Rodrigo där back <3 Ska hoppa "Lilla Rundan" som går i, Fredag: Lc, Lördag: Lc, Söndag Lc+5. Det är ju min första tävling på Rodrigo och de ska bli jätte kul :D Har börjat packa lite småt.. kan j...

Av superryttaren - 7 juli 2013 20:50

Vet inte va som hände med förra inlägget ? Men aa ;)

Av superryttaren - 7 juli 2013 20:48


Tagga Falsterbo i morgon då :) lite shopping blir de ;) uppdateringen har varit så dåligt .. Sorry :/ men ska försöka bli lite bättre ;) vi hörs med mer uppdatering :) XoXo Clara N fet textfet text ...

Av superryttaren - 2 juli 2013 09:40

Nu hade jag tänkt mig att göra en liten omstart på bloggen :) De har hänt lite sen sist, Jag har en ny ponny nu som heter Poetics Rodrigo men ja kallar honom Rodde <3 Fick honom i söndes så har inte haft honom så länge men de går jätte bra och jag...

Presentation


Läs min blogg!
Om mig och minna ponnyer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards